Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

call centre agentΟι πελάτες κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το είδος των προϊόντων ή των υπηρεσιών που αυτή παρέχει, επικοινωνούν τηλεφωνικά για να λύσουν απορίες, να ζητήσουν πληροφορίες ή ακόμα και για να παραπονεθούν. Τα άτομα που απαντούν στο τηλέφωνο και διαχειρίζονται τα αιτήματα των πελατών είναι αυτά που καθορίζουν, τελικά, το επίπεδο της ικανοποίησης του πελάτη από την ίδια την επιχείρηση.

Με το πρόγραμμα της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης τα στελέχη των Call Centres και τα άτομα που απαντούν στο τηλέφωνο θα βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στον τρόπο ανταπόκρισης ώστε να δημιουργούν ενθουσιασμένους πελάτες.

 

Διάρκεια:

16 ώρες (2 ημέρες των 8 ωρών)

Μέθοδος:

Εργαστηριακή μορφή υπό την καθοδήγηση συντονιστή

Απευθύνεται:

Στο προσωπικό των Call Centres και σε όλα τα άτομα που έρχονται σε τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες της επιχείρησης